saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.......

"Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Seandainya ada blogger yang terlihat gambar sulaman manik mereka ada di dalam blog ini, saya mohon untuk di gunapakai sebagai rujukan. Maklumlah masih baru di dalam bidang nie, jadi image-image yang dimuat turun kebanyakkan dari internet. Maaf dan terima kasih ye......." kata @diella


Isnin, 13 Ogos 2012

SuLaMaN MaNik Di LeHeR

Haa.....mesti sukar kan nak cari sulaman di bahagian leher kan? So, aku masukkan la beberapa sulaman manik yang mudah bagi leher. 

Baju kanak-kanak kedua

Baju dari pelanggan yang sama (baju kanak-kanak)

Baju emakku yang ade kisah disebalik bunga tu. Nak tau kisahnya leh layari blog peribadi aku iaitu http://espresiaf.blogspot.com/


Tiada ulasan:

Catat Ulasan