saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.......

"Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Seandainya ada blogger yang terlihat gambar sulaman manik mereka ada di dalam blog ini, saya mohon untuk di gunapakai sebagai rujukan. Maklumlah masih baru di dalam bidang nie, jadi image-image yang dimuat turun kebanyakkan dari internet. Maaf dan terima kasih ye......." kata @diella


Isnin, 13 Ogos 2012

SuLaMaN MaNiK TERKINI DaRI @Diella

Selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya aidilfitri tahun 1433 Hijrah ye semua. Syukur kerana Ramadhan kali ini banyak tempahan manik mudah dan ringkas yang aku terima. Apa2 pun, memang diakui agar sukar untuk memikirkan rekaan yang lain dan terkini untuk tempahan dari orang yang sama tetapi baju yang berbeza. Korang tengok je la hasilnye k. Mana la tau nak buat tuk baju korang gak. Erm... di tegaskan di sini, nama sulaman tu memang aku yang saje2 letak untuk memudahkan aku mengambil tempahan sekiranya ada yang berminat. 


Sulaman Manik Akar
(Percubaan : 06/08/2012)

Sulaman Manik Bunga Kecil

Percubaan : 04/08/2012

Sulaman Manik Bunga Berdiri

Percubaan : 05/08/2012

 
 Sulaman Manik Ombak

Percubaan : 06/08/2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan