saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.......

"Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Seandainya ada blogger yang terlihat gambar sulaman manik mereka ada di dalam blog ini, saya mohon untuk di gunapakai sebagai rujukan. Maklumlah masih baru di dalam bidang nie, jadi image-image yang dimuat turun kebanyakkan dari internet. Maaf dan terima kasih ye......." kata @diella


Isnin, 9 Mei 2011

BerMuLanya DiMenSi BaRu.......

Hari ini bermulanya dimensi baru dalam kehidupanku. Aku lebih yakin untuk mengambil tempahan sulaman manik. Semoga Allah memberikan petunjuk dan membuka pintu-pintu rezekinya untukku. Semoga aku juga sentiasa mendapat idea-idea baru n menarik untuk diketengahkan. Sebagai permulaan, aku hanya ingin mengambil tempahan yang agak mudah menyulamnya. Sekiranya ada teman-teman yang juga meminati hobi yang sama atau sedang berkecimpong dalam alam manik ni, aku harap dapat memberi tips dan panduan untukku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan