saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.......

"Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Seandainya ada blogger yang terlihat gambar sulaman manik mereka ada di dalam blog ini, saya mohon untuk di gunapakai sebagai rujukan. Maklumlah masih baru di dalam bidang nie, jadi image-image yang dimuat turun kebanyakkan dari internet. Maaf dan terima kasih ye......." kata @diella


Selasa, 10 Mei 2011

SuLaMan maNik

Sumber dari internet....... [Perkhidmatan Sulaman Manik]

Tengok masih ada manik-manik yang tinggal, amik baju lama. Tenyeh je la.......

Yang nie konon nak wat manik tabur, tapi bila tengok kat internet lebih menarik & penuh.
So, pasni akan diperbaiki & di tambah baik.

Sulaman nie walaupun biasa, aku rasa aku dah makin memahami bagaimana nak jahit manik dengan lebih kemas.

Nie, masa mula2 buat dulu. Kira orang kata asal boleh.

Saje2 sulam manik kat baju nie, tak yah pun dah ok sebenarnye sebab baju nie dah ada penyerinya.......

Hehehe. Idea sendiri.......

Masih dalam pembelajaran masa nie.......


Sumber dari internet....... [Ckin's Artwork]

Sumber dari internet....... [Erpha Ahdayani]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan