saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.......

"Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Seandainya ada blogger yang terlihat gambar sulaman manik mereka ada di dalam blog ini, saya mohon untuk di gunapakai sebagai rujukan. Maklumlah masih baru di dalam bidang nie, jadi image-image yang dimuat turun kebanyakkan dari internet. Maaf dan terima kasih ye......." kata @diella


Selasa, 24 Mei 2011

SuLaMan MaNik MuTiaRa.......

Percubaan : 24/05/2011

Nie, pertama kali aku buat kat 'cup' lengan. 'Design' nie pun main reka2 sendiri. Oleh kerana banyak elemen putih bak mutiara, aku namakan sulaman manik kali nie, Sulaman Manik Mutiara. Ok tak? Ok je la kan. Aku yang buat, so aku letak nama sendiri gak la. Baju nie aku amik saing baju hitam putih yang aku namakan Sulaman Manik Bunga Comel tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan