saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.......

"Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Seandainya ada blogger yang terlihat gambar sulaman manik mereka ada di dalam blog ini, saya mohon untuk di gunapakai sebagai rujukan. Maklumlah masih baru di dalam bidang nie, jadi image-image yang dimuat turun kebanyakkan dari internet. Maaf dan terima kasih ye......." kata @diella


Selasa, 24 Mei 2011

SuLaMan MaNik LiLiN.......

Percubaan : 23/05/2011

Corak sulaman kali nie aku namakan Sulaman Manik Lilin. Kenape? Sebab yang ni aku gunakan manik petak tu 4 dan yang bulat tu 1, so nampak cam lili. Hehehe. Bentuk kali nie aku dapat daripada pemerhatian aku kat baju mak andam semalamnye (22/05/2011) yang ada pada majlis perkahwinan anak sedara aku. Tapi dia punye sulaman tak guna manik bulat. Aku saje je tukar. Kasi lain sikit. Ringkas tapi kemas. Cubelah.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan